XS4ALL blijft voor huidige klanten XS4ALL

Onder bovenstaand moto laat XS4ALL haar klanten weten dat ze als zelfstandige dochteronderneming van KPN voor haar huidige klanten blijft bestaan.

Xs4all Blijft Xs4all Naast Kpn
Bron: xs4all.nl

De dienstverlening van XS4ALL gaat in de toekomst helemaal via de systemen van KPN lopen, op hetzelfde moderne platform. Hierdoor ontstaat meer ruimte om te innoveren en te investeren in de nieuwste technologie en het behouden van de beste dienstverlening. Achter de schermen zijn de voorbereidingen gestart. Wanneer voor onze klanten iets wijzigt, worden ze daar altijd persoonlijk én op tijd over geïnformeerd. En we bieden hen altijd hulp of een alternatief.

Korte terugblik

Begin 2019 zorgde KPN voor veel ophef met de mededeling dat het naast andere submerken ook XS4ALL zou moeten verdwijnen. Het moederbedrijf wilde zowel XS4ALL als Telfort laten opgaan in het grotere KPN.

Xs4all Blijft Xs4all Naast Kpn

Dat moest volgens KPN de dienstverlening eenvoudiger maken. Het bedrijf wilde dat de honderdduizenden klanten van XS4ALL over zouden stappen naar het hoofdmerk.

Op dat voornemen kwam veel protest van klanten. Die waren het er niet mee eens: de aankondiging leidde tot een storm van protest. 55.000 mensen tekenden een petitie om XS4ALL te behouden. 

Freedom Internet

Ondertussen kregen KPN en XS4ALL er een concurrent bij: Freedom Internet. Dat werd in november 2019 gelanceerd door het actiecomité dat XS4ALL wilde behouden. Zij hadden toen geen hoop meer dat XS4ALL behouden kon blijven door de zaak bij de Ondernemingskamer.

XS4ALL blijft naast KPN bestaan

Begin 2020 werd duidelijk dat KPN voor een deel op zijn plannen terug kwam en vooral de infrastructuur van XS4ALL wil samenvoegen met dat van KPN.

XS4ALL blijft voor klanten XS4ALL

Het huidige abonnement, met FRITZ!Box modem, de bekende tv-ontvanger en XS4ALL email adressen, blijft bestaan. Inclusief unieke diensten zoals het malware filter en DNSSEC

Begin volgend jaar begint XS4ALL

We vinden het belangrijk dat u zo min mogelijk merkt van deze technische verandering. Daarom testen we alles uitgebreid. We zetten uw abonnement pas over als de kwaliteit is zoals u van ons mag verwachten.

Zodra we er helemaal klaar voor zijn, laten we u dat een maand van tevoren weten.

Zo staat op de site van de provider te lezen.

De waarden op gebied van veiligheid en privacy blijven gewaarborgd. De Klantenservice en Technische Helpdesk zijn en blijven gewoon bereikbaar. Op hetzelfde nummer, met dezelfde mensen én uit naam van XS4ALL. Precies zoals klanten dat nu gewend zijn.

Bron: XS4ALL.nl